zondag 29 mei 2022

Weekbudget, week 21

Terugblik week 21

Zondag was er Waddenfestival en heb ik de hele dag gewerkt. Moe, dus uit eten gegaan in Wehe den Hoorn.

De Maandaghap was Nasi met veel groenten en met gebakken tofu in pindasaus

Dinsdag was er nog genoeg over van maandag

Woensdag salade, kikkererwtschotel, vegan filetlapje

Donderdag (Hemelvaart) eerst werken, dan naar optreden in Appingedam, met patatje

Vrijdag Asperges, gekookte aardappels, boterjus, vegan kipschnitzel

Zaterdag naar optreden in Stad, gegeten bij het Concerthuis:

Saté van seitan, ongelooflijk lekker!

Deze week was weer geen gewone. Drie keer buitenhuis gegeten. Dat is natuurlijk niet bezuinigen. Deze maand mei is niet echt een goed voorbeeld van wat ik beoogde. Toch heeft het me inzicht in mijn koopgedrag gegeven. Het is minder dramatisch dan ik dacht. 

Ik ga meer biologisch kopen, maar ook proberen onder de 80 euro per week te blijven. Met de kleine bijverdiensten van de Maandaghap en de maandelijkse Eet lekker Mee zal dat zeker lukken.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten