zondag 17 september 2017

Hapjederij (2)

Ik kwam ooit in Groningen ergens het woord Hapjederij tegen. Dat vond ik zo'n leuk woord, dat ik dat ga gebruiken voor mijn bijeenkomsten. Borrel was al geen goed woord, omdat er veel fris wordt gedronken en het meer om de hapjes gaat. Proeverij dekt de lading ook niet helemaal, dus Hapjederij is perfect!


Vanmiddag was er zo'n Hapjederij. Eigenlijk zou er ook live-muziek zijn, maar deze keer had ik maar vier aanmeldingen. Je kunt er geen peil op trekken, dan zit het binnen een paar vuur vol, dan weer loopt het van geen meter.
Maakt niet uit, ook vier gasten zijn van harte welkom en de band heb ik afgezegd.
Met zo'n klein groepje hebben we gezellig aan de eettafel gezeten.

Ik had soep, stuffed tomatoes, kikkererwtsalade, snackbakjes met feta en als nagerecht de keus uit tiramisu met koffie of met framboos.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten