zaterdag 1 februari 2014

Retraite vervolg dag 1

Het was vrij makkelijk vandaag … ik zette om 12.00 uur de computer uit en 's middags moest ik werken, het is fris maar droog, dus lekker 14 km gefietst.

Bij terugkomst nog boodschappen gedaan en dan eten gemaakt.
Ik heb een aantal recepten geprint, dus geen excuus om de computer aan te zetten.
Het wordt spinazie-polenta-taart, een simpel, lekker en vooral goedkoop maaltje, het recept vind je bij de Plantaardige Keuken.

Ik maakte het volgens het recept, alleen had ik geen zwarte bonen, maar gebruikte red kidneybonen, ook had ik geen dragon, en gebruikte peterselie.
We aten het met salade.


Dan zit je na het eten op de bank … Mijn Architect kijkt sport … normaal zou ik nu m'n laptop pakken. Ik pak een ordner met allemaal knipsels uit supermarktblaadjes … en ga daar eens kritisch doorheen … meer dan de helft kan weg … allemaal met vlees, vis of kaas. Er gaat een hele zooi uit. Dat schept weer ruimte voor de nieuwe recepten. Een aantal die ik kan ‘veganiseren’ mogen blijven. Daarna teken ik nog een ‘doodle’, ondertussen denkend of en waarom ik internet mis.
Op tijd naar bed … morgen staat een flinke wandeling op het programma.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten