zaterdag 30 maart 2013

Op het eerste gezicht ... in de berm (3)



De koudste Pasen sinds 1964 … tja dan wil het groeien ook niet erg, tergend traag werd er gezegd bij de vorige Op het eerste gezicht.
Ik wacht met smart op verse brandneteltopjes … ik heb weer ideetjes voor recepten, maar ik zie ze nog niet.

Wat wel weer leuk is dat ik nu, voor deze serie, onderweg beter om me heen kijk, er vallen me dingen op die ik eerder niet zag … zoals bijvoorbeeld deze mooie zwammen bij Berm 1






Verder dus maar gewoon geduldig afwachten!




3 opmerkingen:

  1. Ja,eens zal de temperatuur naar lenteachtige waarde stijgen.
    Ze zeggen dat we tot half april geduld moeten hebben.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is nog niet echt feest in de berm, Angelika. Ook bij ons zijn de narcissen nog in knop.
    Maar, als je goed kijkt, zie je altijd wel iets moois.
    Prachtige zwammen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de natuur is nog steeds in winterslaap en slechts mondjesmaat ontwaakt er wat.
    Wel mooi dat je blik daar door op dingen valt die je anders niet waren opgevallen en toch zeer de moeite waard blijken te zijn.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen