donderdag 25 juli 2013

Kruisbes (3)

2 juli 2013
In de vorige blog over mijn kruisbes wist ik nog niet welke kleur de bessen zouden worden, ik dacht nog steeds aan groen. Maar opeens zag ik een zweempje rood verschijnen.
Toch rode!

Ik vind het prima, hij blijft m'n wonderstruikje … van een hoopje schijnbaar dode takken, tot een frisgroene struik vol met bessen.

9 juli 2013
12 juli 2013
17 juli 2013
25 juli 2013
Vandaag besluit ik ze te plukken, ik ben vrij vandaag en ben bang als ik tot het weekend wacht, de merel me misschien voor is. De meeste blauwe bessen mocht hij hebben, maar deze hou ik zelf.



Ik vind dat ik daar iets bijzonders van moet maken. Voor jam is het te weinig, een taart is zo weer opgegeten ... het gaat een likeurtje worden!
Zie hier hoe ik dat doe.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten