zondag 24 juni 2012

IJs ... maar niet echt


Ik ben niet voor allerlei elektrische keukenapparaten, heb dat in mijn keuken gelukkig beperkt, maar nu ging ik toch overstag … ik had geld gekregen van mijn schoonzus en kocht daar de Yonanas voor. Bij de b.lokker voor 49,95 euro.
Ondanks allerlei waarschuwingen bij de beoordelingen op internet … schaf ik toch dit onnodige onzinapparaat aan … een mens kan toch niet altijd verstandig zijn!


Het is een apparaat om van bevroren bananen en ander fruit ijs te maken.
Ik heb fruit ingevroren en we testen vanavond de combi banaan met aardbeien.
Er blijft erg veel achter in het apparaat en het maakt behoorlijk herrie.

Jammer is ook dat er wat harde ijskristallen inzitten. Omdat bevroren aardbeien niet echt zoet zijn, giet ik er wat vlierbessiroop over. Het ziet er wel uit als ijs, maar is het natuurlijk niet, het blijft gemalen bevroren fruit … toch vind ik het lekker.
Het geeft je wel het idee dat je ijs zit te eten. Een voordeel is dat er alleen maar fruit inzit en verder geen andere ongezonde toevoegingen.
Ik zie wel mogelijkheden als ik binnenkort weer een sapvastenkuurtje ga doen.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen